×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    סוללות או לא להיות


    מכשירי השמיעה הם פלא טכנולוגי שמלווה אותנו הרבה יותר זמן ממה שנדמה לכם. האב הקדמון של מכשירי השמיעה הופיע כבר לקראת סוף המאה ה-19; המכשירים באותה תקופה היו מסורבלים, בולטים ורחוקים מלהיות נוחים לשימוש. מכשיר השמיעה של אותם זמנים היה בעצם צינור ארוך הדומה מעט לשופר, שעל מנת לעשות בו שימוש היה על המשתמש להחזיק אותו בתוך האוזן.

    בשנת 1900 הומצא מכשיר השמיעה החשמלי הראשון. גם פריצת הדרך הזו הייתה רחוקה מלהיות פרקטית, מפאת גודלו של המכשיר שלא איפשר התניידות בשום מצב. גם ב-1920 כאשר נכנסו לשוק מכשירי שמיעה עם שפופרות וואקום, הם עדיין היו גדולים ומסורבלים מידי לשימוש – זאת על אף שהשפופרת החדשה שיפרה פלאים את יכולות השמיעה של המשתמשים.

    בשנת 1950 חלה פריצת הדרך האמתית, ולשוק נכנסו מכשירי שמיעה אנלוגיים קטנים, אסתטיים ובעיקר – ניידים. זה היה הדור הראשון של מכשירי השמיעה המודרניים.

    כיום, ניתן לחלק את מכשירי השמיעה לשני סוגים עיקריים:

    • מכשירי שמיעה אנלוגיים – קולטים את הצלילים והקולות בסביבה, מתרגמים אותם לאותות אלקטרוניים ומגבירים אותם בצורה אחידה. היתרון של מכשירים אלו הוא גם החיסרון שלהם, וכיום המכשירים מאפשרים מעבר בין מספר מצבים המותאמים לסיטואציה בה נמצא המשתמש; לדוגמא שיחה במקום שקט, טיול במקום הומה אדם, ועוד.
    • מכשירי שמיעה דיגיטליים – מעבדים את הקולות והצלילים ומגבירים אותם בצורה המותאמת לצרכי המשתמש.

    לא משנה באיזה מכשיר אתם משתמשים, סוללות למכשירי שמיעה הן וודאי משהו שתגלו מהר מאוד שאתם לא יכולים בלעדיו! ישנן המון סוגי סוללות, בהתאם למכשירים. חברת מהלב גאה להחזיק בשורה ארוכה של סוללות איכותיות מבית Rayovac

    • סוללות למכשירי שמיעה 10
    • סוללות למכשירי שמיעה 312
    • סוללות למכשירי שמיעה 675
    • סוללות למכשירי שמיעה 13
    • סוללות לשתל קוכליארי P675
    • ועוד

    שימוש בסוללות איכותיות המתאימות למכשיר השמיעה שלכם, שומר על איכות השמיעה במכשיר ועל אורך חייו. אנו מזמינים אתכם להציץ בעמוד הבא באתר או ליצור עמנו קשר. נשמח לסייע לכם לבחור את הסוללות המתאימות לכם! 

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve