×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    לראות ולשמוע את הטלוויזיה


    אחד היתרונות הנפלאים של החיים במאה ה-21, הוא הטכנולוגיה שקצב התפתחותה רק הולך וגובר. התפתחות הטכנולוגיה הביאה איתה שורה ארוכה של פטנטים יעילים. הפעם, נעסוק באלו שמטרת העל שלהם, היא להקל על חייהם של כבדי השמיעה והסובבים אותם. ליתר דיוק – האוזניות האלחוטיות לטלוויזיה.

    אם להיות כנים, אין אדם חסין לחלוטין מפני ירידה ברמת השמיעה; בין אם מדובר באותות הגיל, פגיעה בעקבות רעש חזק מידי, ואפילו מלידה. בסופו של דבר, גם אם נולדנו עם שמיעה מושלמת, הרי שלכל אורך חיינו אנו נהיה חשופים לרעשים שבאיטיות רבה, ישפיעו על רמת השמיעה שלנו.

    ההשפעה על רמת השמיעה שלנו, עלולה לבוא לידי ביטוי בחוויית הצפייה שלנו בטלוויזיה. לפתע, יהיה קשה יותר לשמוע את שדרן החדשות סוקר את אירועי היום, ואת מנחה תכנית הבידור מספר בדיחה טובה. מכאן, הרי שבאופן כמעט אוטומטי נגביר את הווליום של הטלוויזיה – פעולה שתפגע באיכות החיים הכללית בבית. שהרי, כשהווליום בסלון גבוה, כל יושבי הבית ישמעו את הנאמר בטלוויזיה, ומכאן קצרה הדרך לדו-שיח בצעקות מכל רחבי הבית.

    אוזניות לטלוויזיה – ולא רק!

    תכירו את MLV5980, הדגם החדש ביותר של אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה, והחבר הכי טוב החדש שלכם. לא תאמינו עד כמה זה פשוט!

    האוזניות משולבות מערכת שמע איכותית ביותר, כך שתוכלו להאזין לתוכניות האהובות עליכם בצורה החדה והברורה ביותר, לפי העדפותיכם האישיות ורמת השמיעה האישית שלכם. בנוסף לכך, האוזניות משולבות מגבר שמיעה סביבתי המאפשר הגברת קול מהסביבה, בטווח קליטה מדהים של עד 100 מטר! המשמעות היא, שתוכלו לא רק ליהנות מחוויית צפייה איכותית יותר, ומזמן איכות משפחתי ללא כל מאמץ!

    את בסיס האוזניות ניתן לחבר לכל ממיר או מקור אודיו אחר כגון מחשבים, טלוויזיות, רדיו ועוד. החיבור עצמו מתבצע בעזרת כבל Audio AUX 2.5 סטנדרטי לחלוטין (חיבור אוזניות רגיל). בממירים חדשים עם יציאה אופטית, ניתן לחבר בעזרת מתאם מיוחד. כמובן שישנו גם בסיס עגינה נוח לטעינת הסוללות, כך שלא תמצאו את עצמכם מפספסים את התכנית האהובה עליכם בטלוויזיה או את השיחה עם בני המשפחה בארוחת הערב.

    תגידו שלום ולא להתראות לפול-ווליום, לשיחה בווליום גבוה אפילו יותר, ובואו לגלות עולם חדש של איכות חיים, עם האוזניות האלחוטיות לטלוויזיה MLV5980.

    לפרטים נוספים על המוצר, לחצו כאן

     

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve