×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    כיצד תשמרו על מכשירי השמיעה שלכם?


    כמו כל מכשיר אוטומטי אחר, גם מכשירי השמיעה שלנו המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת שמבטיחה שנים רבות של שירות איכותי ושמיעה ברורה, עלולים להתקלקל ואפילו מהר יותר, אם לא נדאג לשמור עליהם ולטפל בהם כראוי. בדיוק בשל עובדה זו, ליקטנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על מכשירי השמיעה שלכם:

    • טמפרטורות נכונות – מומלץ להימנע מלהשאיר את המכשיר ברכב (בעיקר בקיץ) או לחשוף אותו לטמפרטורות גבוהות מידי. בנוסף, רצוי להימנע מלחשוף את המכשיר לקרני השמש באופן ישיר.
    • פעילות גופנית – כידוע, פעילות גופנית כרוכה בזיעה. לצד זאת, מכשיר השמיעה עלול להינזק בשל מכה, נפילה, ועוד. מסיבה זו, מומלץ להוריד את מכשיר השמיעה בזמן פעילות גופנית.
    • סוללה – שימו לב לסוללה של מכשיר השמיעה שלכם, לרוב היא תדאג לאותת לכם על כך שהיא עומדת לסיים את תפקידה. כדאי לדאוג כי בכל עת יש בידיכם סוללה נוספת, על מנת שלא תמצאו את עצמכם ללא מכשיר מתפקד. כמובן, מומלץ לשים לב שאתם מחזיקים בסוללה המתאימה למכשיר שלכם, ולהכניס אותה למקומה בכיוון הנכון.
    • הפילטר – בתוך מכשירי השמיעה קיים פילטר, אותו רצוי לבדוק מפעם לפעם ולוודא שאינו סתום. במידה ונמצאה סתימה, יש לנקות את הפילטר באמצעות מברשת עדינה. במקרה בו הניקוי לא מספיק, ייתכן והפילטר סיים את חייו ויש להחליף אותו.
    • להימנע מנזקים פוטנציאליים – רצוי להרחיק את המכשיר מילדים קטנים ובעלי חיים שעלולים לחשוב שמדובר בצעצוע, להרוס את המכשיר וחלילה להיפצע.
    • הרחק מהלחות – הלחות והרטיבות הן האויבות הגדולות ביותר של מכשירי השמיעה. לכן, רצוי להקפיד להסיר אותו לפני הכניסה למקלחת, ובעת שהייה בים או בבריכה. מומלץ שלא לנסות לייבש את המכשיר באמצעות תנורים או מייבשי שיער. ההמלצה הטובה ביותר היא להצטייד במייבש מיוחד למכשירי שמיעה.

    אנו מזמינים אתכם לרכוש מאיתנו את הדגם החדש, האיכותי והמתקדם ביותר – Renew מבית Serene. תהליך הייבוש והחידוש של המכשיר שקט במיוחד, מבוקר על ידי חום עדין ואוויר נקודתי המסיר את הלחות ובמקביל, מרענן את מכשיר השמיעה.

    לפרטים נוספים על מכשיר הייבוש לחץ כאן

     

     

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve