×
banner
NewsLatter

חייגו : 072-3945422

    img
    Arbic Russian English
    cover cover

    שומעים אותך היטב

    לפרטים לחץ כאן


    אובדן שמיעה משפיע על איכות החיים


    אובדן השמיעה היא בעיה נפוצה ביותר ובעלת השפעה משמעותית על המצב החברתי בקרב האוכלוסיה המבוגרת. במיוחד אצל קשישים, אובדן שמיעה יכול לפגוע בחילופי המידע, ובכך להשפיע באופן משמעותי על חיי היומיום, גרימת בדידות, תלות ותסכול, כמו כן גם הפרעות שונות בתקשורת. בשל ההזדקנות של האוכלוסייה בעולם המפותח הבעיה גוברת ועקב כך רמת איכות החיים יורדת. לא ניתן לעקב את קצב ההתקדמות של הירידה בשמיעה אם זאת ישנם אביזרים מיוחדים שיעזרו להקל בצורה משמעותית על בעיה זו. למרות המאמצים להבין את תהליכי המחלה, כיום עדיין לא מסוגלים לשנות את התקדמות המחלה. ניהול אופטימלי ונכון של מצב זה דורש הערכה של היקף הבעיה והתאמת האביזר המתאים ביותר.

    אובדן שמיעה בגילאים מבוגרים קשור בעיקר לתהליך ההזדקנות של השבלול. אובדן שמיעה עשוי להיות מושפע מהשינוי הדמוגרפי המשמעותי הקיים באוכלוסייה עקב השינויים הטכנולוגיים הרבים. ההשפעה של אובדן השמיעה עשויה להיות עמוקה, עם השלכות על רווחה חברתית, תפקודית ופסיכולוגית של האדם.

    חוסר ההבנה של תהליך זה וחוסר היכולת שלנו במניעת התקדמות בעיית אובדן השמיעה משפיעה עלינו רבות. לצורך הערכת המצב יש צורך בבדיקה אודיומטרית על מנת לדעת מהי מידת הפגיעה והערכת הפוטנציאל של אובדן השמיעה. לאחר הבדיקה ניתן להמליץ ​​על אביזר שמיעה מתאים.

    מספר מחקרים בתחום הראו כי השימוש באביזרי שמיעה בקרב אוכלוסייה המבוגרת מפחיתה משמעותית את ההשלכות הרגשיות והחברתיות ומכך ניתן להסיק כי חל שיפור משמעותי באיכות החיים.

    לסיכום, אובדן שמיעה היא בעייה מורכבת, שנויה במחלוקת ומושפעת מגורמים גנטיים, סביבתיים ורפואיים. עם שיפור הטכנולוגיה ניתן לראות אביזרים שונים ומגוונים המאפשרים התגברות על אובדן השמיעה תוך כדי התאמה מלאה לצרכיי המשתמש ולסביבתו.

    חברת מהלב מספקת מגוון רחב של ציוד עזר לשמיעה, כגון : אוזניות לטלוויזיה, מגברים אישיים, טלפונים מוגברים, פעמונים אלחוטים לדלת , שעון מעוררים לכבדי שמיעה ועוד..

    ניתן לתאם פגישה בבית הלקוח ע"י יועץ מקצועי בתחום אביזרי השמיעה לצורך הצגת האביזרים והתאמתם לצרכיי המשתמש. הפגישה היא ללא עלות וללא התחייבות.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם


      הסדרים מיוחדים עם כל קופות החולים

      curve